torsdag 7. oktober 2010

Nye potter.....


Var innom den lokale blomsterbutikken her om dagen, og der fant eg disse søte fil de fer kurvene, og de bare måtte bli med hjem.
Da måtte eg jo og ha to nye blomster, og denne myrten og bregna fikk bli med.

Er veldig glad i grønne planter og må nok innrømme at det stort sett er disse som finnes hos meg gjennom året, de trenger stort sett lite vann og pleie og holder seg så grønne og frodige leeeenge..

(sliter litt med å redigere/flytte bildene rundt når eg har lasta de inn, klarer liksom ik helt å flytte de rundt med museknappen????? Så bildene i det forrige innlegget og i dette ser ut som om de er blitt kasta inn.... ANYONE??? HELP:o))


Ønsker alle en fortsatt god kveld.

Klem

P.S I går hadde eg alle klubbjentene hjemme hos meg på middag, og serverte noe som virkelig falt i smak- og som attpåtil var veldig lett å lage. Oppskrift kommer...

2 kommentarer:

  1. Flotte potter! Eg er veldig svak for fil de fer;)
    Prøver du å midstille bildene? Du treng berre flytte med museknappen viss du ikkje får dei til å stå ved siden av kvarandre:)
    Ha ein fin kveld!
    Klem:)

    SvarSlett
  2. Så utrolig fine potter! og nydelig med stoff og blonder. Jeg elsker den stilen :)
    Legger meg til som følger hos deg.

    Klem fra meg

    SvarSlett