onsdag 20. oktober 2010

kjølehjørne..












































Er så heldig å ha en skikkelig handyman, samtidig som han er rask til å få det gjort. Akkurat etter min smak...
Nå vil eg gjerne ha nokre fine hyller som eg kan fylle med diverse på den ene veggen her, noen som har noen forslag på hvor en kan få fatt i noen flotte hyller til en ikkje alt for stiv pris??? ( de må ikkje være så lange)

Også håper eg  på å få solgt side by side kjøleskapet nå, for det første for å få litt penger inn att i kassa ( :o) ), og for det andre for å få bedre plass på kjøkkenet- les henge opp tallerkenhylla:o) (har nemlig ingen plass å sette kjøleskapet nå og tør ikkje sette det ut i garasjen pga kulde???)

I kveld skal eg på damenes aften på byggmaker, ser mange har vært på damenes aften på bohus, men det var desverre ingen i nærheten av oss. Så i kveld drar eg og en venninne på byggmaker istaden, og vi gleder oss masse....

Ha en flott onsdag.

Klem

3 kommentarer:

  1. Herlig med kjølehjørnet da:) Fint ble det å:)

    Kos deg i kveld:)

    Klem Ea

    SvarSlett
  2. Så flott det vart! Herleg når det er innebygd, og heldige deg som har så flink mann!!:)
    Kos deg på damenes aften!
    Klem:)

    SvarSlett
  3. Så praktisk med innebygd stort kjøleskap! Ang. hyller så kan du kjøpe hobbyplater, male dei i ønsket farge, evt frese eit mønster på "ytterkanten" om du har tilgang til fres, og kjøpe nokre fine hylleknekter. Kanskje på bruktbutikken? Eller så har dei nokre fine på Obs bygg om det er i nærleiken. Eller kanskje byggmaker har nokre fine?;) Då får du fine heimalaga hyller i akkurat den størrelsen du vil og til ein rimelig penge;)

    Ha ein fin kveld;)

    SvarSlett