lørdag 30. oktober 2010

Jet set uke!!!!

Har hatt en uke som har vært svært hektisk, har omtrent ikkje vært heime føre kl 20-21,30 hver kveld, det tar på....

Vi har hatt personalfest for hele kommunen med foredragsholder, og det var Cato Zahl Pedersen, han var helt fantastisk å høre på, for eit livsmot. Bedre å fokusere på mulighetene enn på begrensningene. Så sant så sant, men ikkje alltid like lett å følge... (Hmmmm...)

Så har vi hatt lønnsforhandlinger, og eg sitter som hovedtillitsvalgt for NSF og det krever jo litt...

I går kveld hadde vi Halloween fest for de minste på ungdomshuset her i bygda, og der sitter en jo også i styret... (ja slik er det i små samfunn, vil ein at det skal skje noko må ein engasjere seg...)

Så da har liksom uka gått... I kveld er det Halloween fest for voksne som står for tur, og det gleder eg meg skikkelig til:o))

Nå vil eg inn å oppdatere meg litt på de koselige bloggene deres...

Klem





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar