mandag 11. oktober 2010

Apotekerdisk...

Kunne gjerne tenkt meg en slik......(drømme drømme)
Er nok en jente som liker å ha det ryddig, og med en slik kunne en virkelig fått orden i sakene. Skuffer er genialt på mange måter, lettere å få oversikt eller lettere å stue ting bort. (For selv om eg liker å ha det ryddig, er det jo ingen som ser i skuffene mine)

Nå holder min kjære på å montere kjølehjørne på kjøkkenet, og eg gleder meg utrulig mye til det er på plass. Har et whirlpool side by side nå, men synes det er litt liten plass i det. Bilder kommer når det er på plass, tallerkenhylle osv må jo få ny plass og kanskje nye hyller kommer i hus:o)

Ønsker alle lesere en riktig flott mandagskveld, nå er det 71 grader nord.

Klem

                        

3 kommentarer:

  1. Nydeleg apotekerdisk! Den kunne eg og tenkt meg!:)
    Så flott hylla di under her vart!:)
    Kos deg med TV-kveld!
    Klem:)

    SvarSlett
  2. Hei, første besøk hos deg, så koseli blogg du har. :)

    SvarSlett
  3. Kjempeflott apotekerdisk, ser for meg at jeg også skulle fått orden i sakene med en slik lekker og praktisk sak;-)

    Ha en fin dag videre!

    SvarSlett