mandag 4. oktober 2010

mens eg venter......

Vesle prinsen synes mor sine grøne busker kunne trenge til litt meire vann........











Min kjære svigerinne har lånt meg seg mine minnekort hjem for å kopiere/legge inn bildene etter vi var i syden, og eg har selvfølgelig ikkje fått henta de igjen. Så det siste eg hadde kjøpt inn fikk eg selvfølgelig ikkje tatt bilde av.









Så da blei det noen bilde av min vakre lille prins i dag, (som låg inne på dataen) Vi har skikkelig dårlig haustvær her. Det regner omtrent sidelengs og er skikkelig ufyselig... Men desto hyggeligere å sitte inne å fyre i peisen og tenne stearinlys da:o)

Ynskjer alle ein fin mandagskveld!!!

Klem
                        

2 kommentarer:

  1. Herleg med dritver ute slik at vi kan kose oss inne;) Gleder meg til sydenbildene dine, prinsen din var jo eit sjarmerande pauseinnslag;)
    Eg fekk pakke i posten idag!!!:)) Desverre har nok pakken fått hard medfart i posten for koppane var knuste :( Men skålene var kjempelekre!!:) Tusen tusen takk!!
    Lager innlegg om det snart:)
    Ha ein flott kveld!
    Klem:)

    SvarSlett
  2. Så koselige bilder av gutten din! Så søt da :o) Kransen du lagde var kjempeflott!!! Må kanskje prøve meg på en sånn :o) Ha en finfin uke! Klemmer, Marianne

    SvarSlett