onsdag 24. februar 2010

Vinterferie.....

Har fått mannen heim igjen for ein kort periode, han jobber på anlegg og skulle egentlig ha fri vike neste vike, men skal da reise ut på nordsjøen på mandag el tirsdag og blir vekk i 14 dager. Så det var godt han kunne få nokon fri dager føre.. så nå koser vi oss heime men tar lille gutt ut av barnehagen nokon dager å reiser på vinterferie til svigers...

Har laga tapas i dag, og det falt veldig i smak hos den store, litt for sterkt og rare smaker for den lille gutten min- så han ville heller ha brødskive med heimelaga jordbær syltetøy på:)

Har bestilt en engel som er 30 cm høg og beregna til å ha ute som eg tenkte å ha på grava til min lille skatt- er litt spent på hvordan den ser ut... Legger ut bilde av den når den kommer..
Vi har også bestillt gravstein- ein bamse som holder et hjerte, den skulle være på plass innen 17 mai.... Utrulig og uvirkelig å sitte og bestille sånne ting, hadde liksom tenkt at når eg noen gang skulle gjøre det var det nok til ein av mine foreldre (forhåpentligvis langt fram i tid) men iallfall ikkje til mitt eget barn- det er bare så ufattelig..

Fant et sitat her om dagen som eg synes var sterkt, men veldig fint.

Jeg tenkte at din død var en
katastrofe og fullstendig ødeleggende,
en smerte og sorg som var mer
enn jeg kunne bære.
Men jeg er i ferd med å forstå at ditt liv var en gave og en kjærlighet
som ble etterlatt hos meg....
Tanker fra Anne Karin....

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar