tirsdag 16. februar 2010

....

Styrer litt heime aleine om dagen og da blir det tid til litt av hvert, holder på å måle ein del brune rammer eg har kvite. Bilder kommer seinere.. De blir veldig fine.
Har også levert inn tv benken til måling hos den lokale verna bedriften, de er kjempe flinke.
Vil også en tur på kirkegården i dag og besøke Emil sin grav, er der flere ganger i uken og synes det er veldig godt å komme ut dit. Tenner lys og "forteller" han litt om hva som skjer hjemme. Har også med storebror noen ganger, og han synes det er veldig stas og "besøke" lillebror (som han sier) Han snakker med han og sier hadet og sender smellkyss når vi går... Han har også fått et bilde av lillebror over senga si, veldig ofte må han gi lillebror en kos- det er rørende..
Men han har oftere den siste tiden spurt veldig mye om vi kan få ein lillebror til som kan bo her hjemme med oss, det er flere i barnehagen hans som skal få søsken nå, så det er tydelig noe han også savner........ Det er ikkje lett å forklare han da, at mamma synes det er kjempe skummelt å få flere barn, men at hun på den andre siden har veldig lyst på flere- føler eg har så mye å gi som eg ikkje fikk gitt min lille skatt Emil, det er en tomhetsfølelse inni meg.. Et savn etter noe som ikkje er her, men som har vært...
Er så takknemlig for den lille tiden vi fikk sammen med min lille skatt, og vi fikk tatt masse bilder, og de har eg laget en bok av som vi sitter og ser i veldig ofte- storebror elsker å sitte og blad i boken om vår lille engel......

2 kommentarer:

  1. Hei Anne Karin!!
    Håper det går litt bedre med dere alle, har tenkt masse på deg. Håper det går greit at jeg kommenterer bloggen din, kommer til å følge med deg!
    Jeg legger jo bare ut scrappe kort her inne, lite spennende!

    Klem Gry

    SvarSlett
  2. Hei Gry..
    Selvfølgelig er det hyggelig at du kommenterer:) Du lager noen fantastisk fine kort, de var aldeles nydelige...

    SvarSlett