søndag 28. februar 2010

Mannen reist:(

Så har mannen reist på jobb igjen, og denne gangen for 17 dager- hjelp.... Kan ikkje huske sist han har vært så lenge borte, så nå må eg krysse fingre og bein for at vi vil klare oss fint......

Snart vil eg og lille prinsen min ut å "base" litt i snoen også vil vi ta en tur på grava til Vår lille skatt, noen dager siden vi var der nå og med de snø mengdene som har kommet her, trengs det til litt snørydding fant eg og Noah ut....

I går lurte han på om vi ikkje kunne ta en tur innom å besøke lillebror Emil når vi skulle til Syden, da skulle vi jo fly i himmelen likevel og da måtte vi innom, han hadde noen ting som lillebror skulle få.... Det er vanskelig å holde tårene tilbake i sånne stunder og heller ikkje lett å forklare at det ikkje går......

Ha en fin dag alle sammen...
Klem

1 kommentar:

  1. Fekk heilt klump i halsen her eg sit.
    ville berre gi ein liten klem med masse omtanke i!

    SvarSlett