onsdag 17. februar 2010

Syk liten gutt...

Har hatt en liten gutt som har vært sjuk i dag, over 39 i feber og kjempe slapp, da er det godt å kunne ligge på sofaen og se på drømmehagen eller ligge å sove i mamma`s fang... Synes ikkje det er noko greit når de små er sjuke, og iallfall ikkje når eg er aleine- er anleggs enke, minn kjære samboer jobber 12 - 9.
Nå har lilleprinsen akkurat lagt seg, og selvfølgelig sover han i mors seng, og mor sitter nede og har funne fram baby calen igjen- (litt hysterisk, ja- men sånn er det bare)

Hadde en litt tøff dag i går etter eg var på kirkegården, i går ville min lille skatt vært 11 uker- og selvfølgelig spinner tankene mine, hvordan ville han sett ut nå, hva kunne han klart osv.. Synes det er så ufattelig vondt at eg aldri skal få oppleve å se disse tingene- de små framskritta som eg synes var så fantastisk å følge med på med storebror.....

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar