mandag 18. oktober 2010

Mandag..

Ny uke og nye muligheter heter det.....

Kjølehjørne er ferdig innebygget nå og det blei kjempe bra, men fikk selvfølgelig ikkje tatt bilde av det tidligere og nå er det for mørkt til å få et nogenlunde resultat c",) Skal prøve å få det gjort det i morgo....
Så nå må eg bare bli kvitt mitt svarte whirlpool side by side kjøleskap, anyone?? Eg har nå fått eit hav av plass til kjølevarer...

(apropo bilde, lys osv- til søndagen skal eg på FOTOKURS, og eg gler meg som ein liten unge. det er ein utflytta sambygding som skal ha det- sjekk denne linken her. Eg treng å få gode råd til å bruke kameraet manuelt og til lukkertid, lys osv)


I går var me ute i skogen saman med min bror og hans familie i fleire timer. Det var kjempe kos. Fekk og plukka med meg mose, kongler og kvist. ( Har nemlig veldig lyst til å bli flink å lage litt juledekorasjoner sjølv i år)

her kommer eit bilderas av diverse bilder.





Ha en flott kveld, her blir det 71 grader nord.
Klem



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar