tirsdag 23. mars 2010

Ymse...

Eg og lille prinsen pleier som regel alltid å snakke om kva som skal skje i barnehagen dag for dag ut etter månadsplanen- i dag skulle presten komme, og då Noah hørte det, var han fast bestemt på at bilde av lillebror måtte med- det måtte presten få sjå. Så han sprang i barnehagen i dag med bilde av Emil med seg.
Då eg henta han, kunne barnehage "tantene" fortelle at han så stolt hadde vist bilde av lillebror og samtidig fortalt at han skulle snart få ei lillesyster og ho skulle altså bu heime sjå kånn og ikkje i himmelen.... (er ikkje gravid altså) Er nok bare store ønsker fra en gutt som ser at mange av hans jevnaldrende skal bli storebror/ søster i år..


Nytt innlegg:o))

Har tatt masse bilder i dag, og det blei derfor en del bilder eg hadde lyst til å dele med dykk i blogglandia...
Kjøpte nokon flotte tulipaner føre helga og de står like fint i dag- det er ikkje ofte det skjer hos meg. Er ikkje så flink til å sette de kaldt på natta.... Har også fatt planta litt påskeliljer ute...
Og pynta litt opp, funne noen gamle dynamittkasser på gården heime og de måtte eg jo ta med heim til meg..


denne står ved inngangspartiet, kjøpt på den lokale blomsterbutikken.


Kjøpte også noen roser før helga, men de hang med nebbet etter en til to dager, sa ifra til butikken i dag og fikk noen nye med hjem:o))





Det var disse som hang etter kort tid, bilde er tatt fredag- rett etter innkjøpet..




Og her er litt av kjøkkenet mitt, helt nymåla- blei veldig bra...




benkeplatene har ogsp fått tre strøk med tre stjerners golvlakk...



dette er tre lack hyller fra ikea som eg hang opp i stua..





Ha en flott kveld alle som kikker innom....
Klem Anne Karin




2 kommentarer:

  1. Mange fine blomster du har kjøpt deg:) Kjøkkenet såg kjempeflott ut! Utruleg kva måling kan gjere :)
    Klem

    SvarSlett
  2. Veldig fint kjøkken ja! Har du før-bilder av det og? Ha ein fin kveld:-)

    SvarSlett