tirsdag 16. mars 2010

Ikea kjøp...

Kjøpte en expedit hylle til 149 kr på ikea som vi har hengt opp på veggen i gangen, tenkte den kanskje etterhvert skulle huse litt hansker, luer osv.. denne bokstaven blei med heim fra kremmerhuset.. Synes de er så fine...

Gutten med lyset og fuglene er fra plantasjen, og lysestakene fra casa..






Denne krona er også fra casa, den har eg satt på eit fat sammen med lys og ein blomst..




Også disse er fra casa- min kjære pleier å si at det som ikkje er fra ikea her i huset er fra casa:0)) Stemmer noe, men ikkje heilt da...

Ha en fin kveld alle sammen, må lese litt blogger og så gjøre meg klar til nyheter og frustrerte fruer:o))

Klem


1 kommentar:

  1. Så kosleg at du vil vere med på Give Awayen min :)Mykje fint du har handla deg! Eg og har snopa sånne bokstaver på Kremmerhuset :)
    Ha en fine dag :)
    Klem

    SvarSlett