fredag 5. mars 2010

Lengter etter sommer....

Er en av de som synes vi har hatt en knall fin vinter tross mykje snø og kulde, vil heller ha det enn regn og slaps, men nå er det virkelig nok.... Etter flere dager med knall vær, hvor sola til og med har tatt litt av snøen- våkner eg opp i morges til skikkelig snø vær.. Ugh, det var ikkje noko særlig.....

Så da blei eg sittende å se på noen sommerbilder av huset, og mens eg drømmer om vår og sommer deler eg disse bildene med dikkon....
Her er vi akkurat ferdig med å legge 500 kvm belegningsstein, i tunet og rundt hele huset...
Og her er garasjen, den har jo vært gull verdt i vinter, er så glad for at eg slipper å måke fram og skrape bilen hver morgo...
(angrer bare litt på at vi ikkje laga et stort rom oppå garasjen, sukk:(, nå er det bare et rom for plass til oppbevaring av utemøbler, sykler osv)
Måtte bare ta med dette bilde, synes det er litt fint:)


Også er det go`hunden min Otto da, en irsk softcoated wheaten terrier ( ser desverre ikke helt ut som de, da vi klipper han kort hele tiden fordi vi er glad i å gå i skogen, og det egner ikke den pelsen deg til..)



Ha en fin fredag alle sammen.... Eg skal på kveldsvakt, og lille prinsen skal sove hos tante og onkel (han forguder de og ser så opp til sine tre fantastiske søskenbarn)
Klem...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar