mandag 16. august 2010

I`m back again

Sommeren har vært fantastisk med mye tid sammen med familie og gode venner, har derfor bare prioritert å vært innom bloggene deres for å ta en titt:o))

Har gjort en del innkjøp og en del forandringer her hjemme, så det er mye bloggbart stoff framover.

Det første eg har lyst til å vise er dette skapet her, som eg kjøpte på bruktbutikken for 100,-

Så har min kjære forandret det til......... (må bare beklage at bildene er på siden, men har rotert og lagret sånn ca 10 ganger og det samme skjer hver gang- så nå blir det bare slik:-))



HER KOMMER RESULTATET!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!







Har tapet på veggen bak, og tapet på døren foran der hvor klokka var.

Blei kjempe fornøyd, men lurer på om eg skal henge det opp uten dør, slik at det blir et åpent skap som kanskje kan huse mine willow tree figurer, de må jo synes og ikkje gjemmes bort...


Ha en fin kveld alle sammen, er plutselig tilbake.

Klem








1 kommentar:

  1. Så skjønt lite skap, og så stilig det ble med det svart/hvite inni!

    Kreative du!

    Ha en fin tirsdagskveld videre!

    SvarSlett