onsdag 9. juni 2010

Blomster og melkespann..

Har av en eller annen merkelig grunn blitt bitt av blomster basillen i år, har brukt flere "lilla" lapper på blomster i år, og synes det er kjempegøy. Går og plukker og diller og duller med blomstene hele tida, og synes eg til og med har klart å fått de litt fine- klapp på skuldra:o)
Her er iallfall noen av de.... Også måtte eg ta med et før og etter bilde av mjølkespannet mitt, som min kjære pussa ned og spraya med zink lakk fra biltema:o))
Ha en super onsdagskveld!
Klem Anne Karin

2 kommentarer:

  1. Eg og er blitt så glad i å stelle med blomster for tida. Det er så kosleg når det blomstrer rundt ein.
    Det melkespannet vart jo dritfint!:) Hmm..god ide;)
    Og så fin og lys bloggen din er blitt:)
    Ha ein nydeleg kveld!
    Klem:)

    SvarSlett
  2. Blomster er utrolig vakkert, og så godt det er når man ser at man lykkes:) Melkespannet ble flott. Har selv et som jeg har ei potte med blomkarse i, etterhvert vil den sno seg i over kanten og legge seg fint rundt spannet.

    Ønsker deg ei flott helg:)

    SvarSlett