onsdag 14. april 2010

På jakt hjemme hos pappa...

Har vært en liten tur hjemme hos far i dag, ser ut til at eg må hjem igjen der om ikkje så lenge..
Her er iallfall noen bilder av de tingen som ble med heim i dag;o) Fikk også med noen flere gamle dynamitt kasser.

Her er et gammelt vaskevannsfat, tenkte det kanskje kunne bli fint med noen blomster i?? Og her er et til..
Noen søte små kaffe asjetter, de måtte bare ha med.



Denne må det gjøres noe med, litt mye rust på.

Også noen gamle flasker, den ene flasken til venstre står det faktisk zalo på uthevet i glass:o)



Tenkte å legge med noen bilder av møblene eg henta fra maling i dag, men dataen klikker litt- så det tok en evighet og laste opp disse bildene, så de andre får komme i morgo.
Har akkurat kommet hjem fra "klubb" Vi er 9 jenter som møtes en gang i månedene hjemme hos hverandre til god mat og hyggesnakk...
Ha en fin kveld alle sammen.
Klem Anne Karin
P.S fikk forresten en hyggelig telefon fra tv2 i dag, etter audition til vil du bli millionær er eg trukket ut til å gå videre til innspilling... Spennende...



2 kommentarer:

  1. SÅ kult det var med den gamle zalo-flaska!? Når det gjeld awarden er det berre å sei kven du fekk awarden av og prøva å gjera namnet som ein link. Det gjer du ved å markera namnet mitt, for så å gå på "sett inn kobling" som du finn ved sida av der du lastar opp bilder. Kanskje eg var altfor detaljert no? Beklagar det i så fall! Ha ein fin dag:-)

    SvarSlett
  2. Ojjjj!!! Er ikkje det kjekt å gå på skattejakt!:) Og kor mykje fint du fann!! Eg likte alt!
    Du må seie frå slik at vi får sjå deg på TV'en ;)
    Ha ein strålande dag, og kos deg med funna dine:)
    Klem:)

    SvarSlett