onsdag 21. april 2010

Kommer sterkere tilbake..

Har hatt såååå mange små prosjekter i det siste, holder på å male kjøkken og skal legge golv, nå blir veggene på kjøkkenet lyse grå- det tror eg blir veldig bra siden alt anna er kvitt:o)) Vi skal også legge nytt gulv, har skifer fra før- men den er håpløs... Nå blir det valnøtt laminat, vi har også valnøtt benkeplate... Men kjøkkenet må desverre stå uferdig nå i to uker da min kjære reiser på sjøen igjen i morgo...
Har også vært med min gode svigerinne til Egersund og henta en hann hund vi skal bruke i avl.
Må samtidig prioritere og innom å lese alle de flotte bloggene der ute, men lover eg kommer sterkere tilbake med bilder og tekst...
Har og vært så heldig å få en gammel tallerken hylle fra min svigermor, har ikke sett den enda, men den var stor... Spennende, den var rød, men hva gjør vel det når det finnes maling..
Har også fått et kjempe fint hjemmelaget kort fra en venninne som har en blogg, dere får se bilder av det i morgo sammen med link til hennes blogg. ho lager noen fantastiske kort:o))
Ha en fin kveld.
Klem

2 kommentarer:

  1. Gler meg til å sjå tallerkenhylla di!!! Eg veit forresten alt om å ha mange små prosjekt på gang, så mange at det vert bloggtørke av det.. God natt:-)

    SvarSlett
  2. Spennande med den tallerkenhylla:) Veit korleis det er med mange prosjekt..hovudet mitt er proppa fullt for tida..klarer nesten ikkje å slappe av lenger;)
    God natt!
    Klem:)

    SvarSlett