onsdag 3. mars 2010

Fridag....

I dag har eg og lille prinsen hatt fri, og vi har brukt den utendørs. Vi var ute fra 10-17 idag, kun avbrutt av et lite kafe besøk med litt lunsj:) Vi har gått på ski, vært på en kjempe laaang sparketur og kjørt snoracer... Vi har til og med hatt tid til å leike litt med biler og traktorer i snøen- virkelig vært en kjempe dag....

Her er vårt hjem.... Måtte bare ta bilder av noen ender når vi var ute på tur i dag..
Noah og Otto gjør seg klar til sparketur...



Og her er et bilde fra skituren vår..

Disse flotte salt/pepper bøssene måtte eg bare ha med meg hjem fra den lokale blomsterbutikken..



Også noen ord til ettertanke:
Synes det er så frustrerende når andre mennesker liksom skal mene hva som er best for andre. Er overhodet ikkje sikkert det er ment vondt, men for meg som nok sikkert er veldig sårbar for tiden stikker det voldsomt...
Etter at eg mistet min lille skatt her for litt over 3 mnd siden, så har eg valgt å starte i jobb igjen "allerede"- for MEG var det den beste løsningen, synes ikkje det var greit å gå heime aleine heile dagen å bare tenke, dessuten har eg noen fantastiske kollegaer... Men synes det er sårende når folk møter meg med ord som har du startet i jobb igjen allerede osv, fordi om eg har startet i jobb igjen vil det ikkje si at eg er i mindre sorg eller at eg har glemt min lille skatt. Det går ikkje ein dag uten at eg tenker på han, ser på bilder eller snakker om han..... Men eg føler at noen mennesker tenker at eg ikkje sørger nok siden eg har startet i jobb og det synes eg er...... ja har egentlig ikkje ord for det......
Ha en fin dag alle bloggere...
Klem Anne Karin



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar