mandag 10. mai 2010

make over

Da eg kom hjem fra jobb i dag hadde min kjære samboer sprøytemåla denne for meg (smile smile) Han hadde brukt målingssprøyte kjøpt på biltema:o)) Eg begynte nemlig å spraye denne med spraylakken min på boks søndag, såg fort at det kom til å bli litt av eit prosjekt:o( Tenkte faktisk at eg måtte innsjå at denne fekk bli med søppelbilen. Gleden var derfor stor då eg kom heim i dag.... Denne skal få plass ute i party teltet med masse "rart" inkl blomar:o) Bilder kjem.. Slik såg den ut før, kjøpt i Danmark for ca 11 år siden og ble brukt
som skohylle på kollektivet der eg bodde.
Denne "damen" til å henge smykker på, og som står på badet måtte også
få seg en make over, den fikk tre strøk med maling i 80 glans, og hokus pokus....


Slik ser den ut nå:o)


I morgo skal eg avgårde og hente valpen min, men om eg rekker det kjem det nye bilder av kjøkkenet mitt for det er nemlig ferdig nå- mangler bare tallerken hylla fra svigermor, har ikkje fått henta den enda, og er fortsatt såååå spent på hvordan den ser ut....
Men kjøkkenet blei veldig bra...
Ha en fin kveld alle sammen..
Klem
Anne Karin



2 kommentarer:

  1. Målingssprøyte skulle eg og hatt. Hylla og smykkedama vart kjempefine!:)
    Ha ein fin kveld!
    Klem:)

    SvarSlett
  2. Blir kjekt å sjå kjøkken og ferdigstæsja hylle!!! Ha ein fin onsdag:-)

    SvarSlett