torsdag 27. mai 2010

Bloggtørke...

Som mine kjære lesere sikkert ser/ legger merke til kommer mine innlegg litt i rykk og napp- det skyldes ene og alene det at, det er sååååå utrulig mange flotte og inspirerende blogger der ute å se på. Eg bruker flere timer på å lese blogger, og når eg kommer til min egen, glemmer eg det heilt bort.
Kan desverre ikkje si at det skal bli bedre, elsker å lese bloggene der ute, og kommer til å komme med innlegg her også innimellom...


Måtte bare ta med eit bilde av mine fine urter, det er kruspersille, graslauk og mynte:o)) Må også bare fortelle at eg er så glad for at eg tok ein telefon til produsenten av gravsteinen til
Emil, veit ikkje om dykk har sett det, men handa og til dels fot avtrykket er såå mykje større enn det i virkeligheten var.. (og det skulle jo være Emil sitt, eg sendte inn bilde av avtrykket som blei tatt på sjukehuset) og spesielt handa var veldig stor, min sønn på 3 år fikk god plass- dette blei heilt feil for meg og eg slo på tråden- de la seg helt flate og sa at når de nå gikk inn å såg på bestilling og gjennomføring kunne de sjå at de hadde forstørra avtrykka opp dobbelt. Men de ville komme og hente steinen og gjere det på nytt. EG BLEI SÅ UTRULEG GLAD...
Mange tenker nå sikkert at kjære vene det gjorde vel ingenting, men for meg betydde dette masse, (også for min kjære samboer) det "lyste" imot oss kvar gong me kom. Og me er sååå utruleg glad for den fantastike servicen me har fått av steinprodusenten..
Ha ein flott kveld alle sammen.
Klem Anne Karin

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar