fredag 9. april 2010

Forandring fryder?

Maler noen gamle brune rammer eg hadde kvite, blei riktig så fornøyd. Hadde noen gamle sia eller black design "henge" potter som var mørke brune, tror det er keramikk eller noe- de fikk en runde med hvit spray fra biltema. Har to av desse.
dette "tobakkskåpet" er ikkje gamalt, men laga etter ein gamal modell, har sendt det til måling på den lokale vta bedriften. Fikk telefon i ettermiddag om at det kan hentes på mandag- så da kommer det nye bilder. Gleder meg sjølv til å se resultatet...
ha en fin fredagskveld alle der ute.

Klem Anne Karin

3 kommentarer:

  1. Hei! koselig blogg du har startet ☺ Ser at du også liker å male møbler og tingtang. Det er helt utrolig hvordan ting forandres med litt maling ☺ Ønsker deg en fin fredagskveld, hilsen fru Strøm

    SvarSlett
  2. Hei! Så fin den hengepotta vart! Gler meg til å sjå bilder frå skåpet! God fredagskveld:-)

    SvarSlett
  3. Ja, er ikkje det herleg kor lite som skal til før du har en "ny" fin ting?:) Kjempefint vart det. Alt sammen!:) Gleder meg til å sjå det ferdige kvitmåla skapet:)
    Tusen takk for kjempekosleg helsing på bloggen min:)
    Klem:)

    SvarSlett